Algemene voorwaarden

Door uw bestelling in te dienen bij deze webshop gaat u automatisch akkoord met deze algemene voorwaarden en gaat u als klant een bindende overeenkomst aan.

 

1 Bestellingen

1.1 Wanneer de klant artikelen bestelt via de webshop, komt er een koopovereenkomst tot stand.

1.2 We doen ons uiterste best om onze webshop zo nauwkeurig mogelijk bij te werken, maar het Twïnfever-magazijn is altijd aan verandering onderhevig. Wij behouden ons daarom het recht voor om, indien het voorraadniveau onjuist is of in geval van onvoorziene omstandigheden, het bestelde product niet te leveren.

1.3 Twïnfever behoudt zich het recht voor om de prijs van onze producten te allen tijde te wijzigen.

1.4 In het geval dat we niet in staat zijn om te leveren, zal de klant worden gecontacteerd en in de gelegenheid worden gesteld om de bestelling te annuleren. Bij een geannuleerde bestelling wordt uw geld binnen 14 dagen teruggestort. Wanneer het product beschikbaar is voor een latere levering, wordt een nieuwe leverdatum aangeboden. Als dit niet wenselijk is, heeft u ook de mogelijkheid om de bestelling te annuleren.

1.5 Twïnfever behoudt zich het recht voor om bestellingen te allen tijde te annuleren.

 

2 Betaling

2.1 We bieden een breed scala aan betaalmethoden via:

Credit card (VISA & Mastercard)

Bank account (iDeal)

Bancontact / Mister Cash

Maestro

 

2.2 Zodra uw bestelling is verzonden en betaald aan onze webshop ontvangt u een e-mail met de bevestiging van de bestelling en de details van de bestelling.

2.3 Voor vragen over uw bestelling kunt u contact met ons opnemen via: [email protected] Wij zullen u binnen 24 uur antwoorden.

 

3 Verzenden & retourneren

3.1 We gebruiken Bpost (voor bestellingen binnen de Europese Unie) en Bpost of UPS (voor bestellingen buiten de EU) als onze verzendpartners. Onze tarieven vindt u op de pagina Verzenden en retourneren. Wanneer we uw bestelling verzenden, ontvangt u een trackingcode om uw bestelling te volgen.

3.2 Klanten met een factuuradres en verzendadres buiten de EU zijn niet verplicht om btw te betalen. Zodra is bevestigd dat uw factuuradres en verzendadres buiten de EU liggen, wordt de btw automatisch uitgesloten van uw bestelling bij het uitchecken.

3.3 Wij betalen geen douanerechten of (invoer) belastingen op uw bestelling voor zendingen buiten de Europese Unie (EU). We zijn ook niet verantwoordelijk voor pakketten die verloren zijn gegaan of onjuist zijn afgeleverd door de verzendpartij (Bpost, UPS, DPD enz.) Door bijvoorbeeld een onjuiste adresinvoer. Wij zijn slechts een tussenpersoon tussen uw bestelling en de verzendpartij.

3.4 Levertijd. De levertijd is slechts een schatting en wordt van kracht vanaf de datum van bestelling. Bestellingen worden verzonden via POST Standaardlevering (binnen 1 tot 2 werkdagen) De levertijd kan variëren afhankelijk van de daadwerkelijke beschikbaarheid van de producten en is afhankelijk van de goedkeuring van de bestelling.

 

4 Afleverstatus

4.1 Zodra uw pakket (ten) zich in het sorteercentrum van onze verzendpartner bevindt, ontvangt u een trackingcode om uw bestelling te volgen.

4.2 Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren pakketten als gevolg van de verkeerde adressen of gebreken van onze verzendpartner. Onze klanten krijgen de mogelijkheid om zelf een verzendpartner en service van deze verzendpartner te selecteren. Als er fouten optreden tijdens de levering, is dit de verantwoordelijkheid van de verzendpartner die de klant heeft geselecteerd.

 

5 Productkwaliteit en defecte producten

5.1 Bij Twïnfever besteden we veel aandacht aan het fotograferen van alle foto's die op de webshop worden getoond. We doen ons uiterste best om het product in zijn ware vorm te tonen. Als het door u ontvangen product niet overeenkomt met de afbeeldingen of beschrijving in onze webshop, kunt u telefonisch en / of per e-mail contact opnemen met onze klantenservice. [email protected] Als u per e-mail wilt, kunt u het probleem aanpakken en ontevredenheid beschrijven.

5.2 Na ontvangst van het product zullen we zien of we de claim goedkeuren, als dit het geval is, wordt u hiervan op de hoogte gebracht. We sturen dan een nieuw product (indien beschikbaar) samen met de terugbetaling van de retourzendingen, of we vergoeden u voor zowel het product als de retour verzendkosten. Wij zijn niet verantwoordelijk voor defecten als gevolg van het niet volgen van de wasinstructies vermeld op het etiket van het artikel. Bekijk onze wasinstructies op de pagina "Retourneren en ruilen".

 

6 Retourbeleid en restitutiebeleid

6.1 Alle verkopen en extra prijzen van de producten zijn definitief, we doen geen prijsvergelijking of prijsaanpassingen. Nadat u de goederen hebt ontvangen, hebt u het recht om het pakket te openen en te controleren of alles aanwezig is. U kunt het product alleen retourneren met. het retourformulier als het product niet wordt gebruikt en alle originele verpakkingen, prijskaartjes en ophanglabels enz. nog intact zijn. Als u het product wilt retourneren, moet u het product 3 dagen na ontvangst retourneren en moeten het product (en) binnen 5 dagen na ontvangst van de goederen aan ons zijn.

Opmerking: totdat het product bij ons is afgeleverd, bent u ervoor verantwoordelijk. Stuur daarom de retourzending altijd incl. Een volgnummer. Twïnfever is niet verantwoordelijk voor retourzendingen.

6.2 Eisen aan het retourbeleid. Als de retourzending niet aan onze eisen voldoet, behouden we ons het recht voor om de retourzending te weigeren of te ruilen. Om het retourrecht uit te oefenen, moeten klanten het product in perfecte, onbeschadigde staat en in de originele verpakking met prijskaartjes retourneren. Dit betekent: het veiligheidstagje dat aan de kledingartikelen is bevestigd, moet bij terugkeer onbeschadigd en in zijn oorspronkelijke staat hangen. Alle originele verpakkingen die bij het artikel moeten worden geleverd, inclusief accessoires, echtheidskaarten, schoenendozen en stofzakken, moeten in de originele staat worden geretourneerd. Wij accepteren geen schoenen die zonder doos, loopzolen of in een beschadigde doos worden geretourneerd. We sturen dit terug naar de klant en geven geen restitutie. In geval van een terugbetaling zullen wij uw betaling (excl. Verzendkosten voor retourzending) binnen 14 dagen terugbetalen.

6.3 Ben ik verantwoordelijk voor de retourzendingen ? Ja, u betaalt de retourkosten. We raden u aan de retourzending inclusief het trackingnummer te verzenden. Dit komt omdat u verantwoordelijk bent voor het pakket als het is verloren of anderszins niet is ontvangen.

6.4 Is het mogelijk om mijn artikelen in de Twïnfever-winkel te retourneren of om te wisselen? Ja, het is mogelijk om uw gekochte product online in onze winkel te retourneren of om te wisselen. Het wordt daar op dezelfde manier behandeld als met een verzonden product.

6.5 Richtlijnen voor het retourneren van een product - Plaats het artikel in een verzenddoos, u kunt de originele doos gebruiken als de doos nog onbeschadigd is - Vul het retourformulier in dat is meegeleverd met de originele verzenddoos. Dit formulier kan worden gebruikt om uw bestelling te wijzigen; bestel een andere maat, kleur of ander product. U kunt het formulier hier downloaden. in het geval dat het niet is inbegrepen. - Sluit de verzenddoos en plak deze stevig vast. - Label de doos met het retouradres-adres (zie formulier) - Lever de doos in bij een vertrouwde koerier. Zorg ervoor dat u een trackingservice toevoegt, zodat het pakket altijd kan worden getraceerd. - Als u uw product wilt ruilen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via [email protected] zodat we uw gewenste kleur of maat kunnen reserveren.

 

7 Omruilingen

Als u uw product wilt ruilen voor een andere maat, kleur of stijl, neem dan contact met ons op via [email protected] Doe dit zo snel mogelijk om ervoor te zorgen dat de gewenste andere kleurgrootte of stijl van het product voor u is gereserveerd. Het maximale aantal dagen om uw product te ruilen is 3 dagen na ontvangst. Dezelfde algemene voorwaarden zijn van toepassing zowel op uitwisselingen als retours. Houd er rekening mee dat extra verzendkosten mogelijk zijn voor het ruilen en retourneren van uw product. - In geval van omruiling worden de kosten van de tweede verzending niet in rekening gebracht, op voorwaarde dat dit tweede 'aankoop' of geruilde product niet opnieuw kan worden geruild. - om het retourrecht uit te oefenen, moeten klanten het retourformulier invullen dat is opgenomen in het originele pakket.

 

8 kortingscodes

8.1 Kortingskodes zijn geldig voor een periode van drie maanden en kunnen worden gebruikt voor een volledige of gedeeltelijke betaling van uw bestelling via Twïnfever.be. Kortingskodes zijn niet persoonlijk en de periode van drie maanden begint vanaf het moment dat de kortingscode is verkregen of vanaf de datum waarop een item is geretourneerd. Deze kortingscodes zijn niet om te ruilen voor contant geld.

Nadat de kortingscode is gebruikt om iets van de webshop te kopen, vervalt het. Het resterende bedrag loopt ook uit, dus we raden u aan om het totale bedrag te gebruiken door een beetje meer te winkelen.

 

9 Gebruik van onze content

9.1 Alle inhoud op de website en webshop van Twïnfever inclusief logo's, foto's en video's behoren tot Twïnfever of partijen waar we mee werken.

9.2 Als u van onze inhoud op onze website wilt gebruiken, zoals afbeeldingen van de website, de blog of iets anders, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

[email protected] of telefonisch contact op te nemen op +32 (0) 475 81 39 47

 

10 Bedrijfsgegevens

Twinfever bvba - Steenhouwersvest 18, 2000 Antwerpen - BTW BE0691 982 855 

 

11 Feedback & Vragen

Eventuele feedback / vragen over Twïnfever te ontvangen / te beantwoorden kan via [email protected] of per telefoon via +32 (0) 475 81 39 47